20 November 2006

Last News

geschreven op: 06 juni 2005

Last News...

Hey hey!
Tijd geleden dat ik hier geweest ben!
Vond het wel tijd om hier wat orde op zaken te stellen. Ik zal voor de ramptoeristjes onder ons een paar foto's van de brand aan de overkant plaatsen.

| - Online nieuwsdienst verzorgd door het M.A.R.K -|

* Poortwachter has returned!
We schrijven het jaar 2005 - Naar gelang de bloemetjes bloeien en de lammetjes blaten vordert de zomer met rasse schreden. Dit is hét seizoen om de kas te spekken voor het volgende dure studie- en uitgaansjaar. De wat gemakszuchtige studentjes onder ons mogen nu wel vaart maken met het vinden van een geschikte vakantiebaan.
Ook Mark S. heeft tot voorkort nog maar weinig stappen ondernomen.
Na enig aandringen vanuit familiare kringen heeft Mark eindelijk wat meer druk weten te zetten achter deze barre zoektocht. Menig mens stond dan ook versteld toen Mark zijn doorgewinterde functie al poortwachter wist te hervatten. Alsdus de poortwachter zelf:
"Ik kon het niét laten om op die vacature voor Nachtwaker te reageren.. toen ik hoorde dat ze, vanwege mijn 4 jaar ervaring, me graag als poortwachter terugwilden, in plaats van Nachtwaker, kon mijn dag natuurlijk niet meer stuk!"

* Ook ná de zomervakantie onder de pannen...
Vrijdag jongstleden heb ik een stagegesprek gehad in Zutphen. Ze vroegen mij een portfolio mee te brengen. Tot 2 uur voortijd heb ik dus zitten blokken aan een interactieve Cd-Rom om toch een beetje goed over te komen bij dat bedrijf. En gelukkig is dit niet voor niets geweest! Ik mag begin september beginnen bij een gezellig ontwerpbureautje in het mooie Zutphen!


Toedels!!!

Your Moderator

No comments: